trafic de black friday

Luni, 26 Noiembrie 2012 | 0 Comentarii

Unul dintre cei mai mari furnizori de conţinut web (printre clienţii mari numărându-se şi Facebook) – este vorba despre Akamai, a dat publicităţii datele despre traficul din ziua de vineri 23 noiembrie 2012, de Black Friday.

Comparativ cu anii trecuţi, traficul din acest an a fost net mai mare, de aproximativ 6 ori:

akamai_black_friday_peaks

Mai jos este un grafic cu traficul din luna noiembrie, pe zile:

trafic_akamai_black_friday

Ce reţinem din text:

1. Vizitele pe paginile magazinelor, provenite de pe dispozitive mobile, au reprezentat 24% din total.
2. Cumpărăturile generate de pe dispozitivele mobile au reprezentat 16% din total.

După cum spuneam şi eu că pentru ca site-ul să-ţi funţioneze de Black Friday, sunt necesare nişte lucruri. În primul rând ai nevoie de nişte prefesionişti să se ocupe de problemă. Specialiştii de la Akamai spun aşa:

If most of that activity is browsing, then it’s usually easier (particularly for Akamai customers doing Dynamic Page Caching of Homepage, Category, and Product Detail pages with Dynamic Site Accelerator Premier) on application server and database processing, the most vulnerable tiers of a site. If conversions are higher, then it can put additional strain on the site – and the shopping cart in particular – even with lower traffic volumes.

Până se prind şi ai noştri că nu poţi vinde cu un server făcut pe un P4 cu Apache, PHP şi MySQL, rămâne să ne uităm la alţii cum pot.

Sursa: akamai.com

Ai o altă opinie? O poți scrie aici!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.