The Interview

Joi, 25 Decembrie 2014 | 2 Comentarii

Sony lansat în noaptea de 24.12 filmul The Interview, aşa cum fusese deja anuţat. Planurile au fost date peste cap de un aparent atac asupra reţelei de calculatoare a firmei, atac atribuit unor hackeri din Coreea de Nord. Cu toate piedicile, filmul a fost anunţat ieri:

the-interview-cnn

Distribuţia este pentru moment limitată la adresele IP de pe teriotoriul SUA, lucru care nu poate să constituie o piedică pentru cineva avizat.

sony-the-interview

The controversial Sony Pictures comedy “The Interview” was released on YouTube, Google Play, the Microsoft Xbox video game console, and a special Web site.

The movie, which started streaming online around 1 p.m. ET, costs $5.99 to rent and $14.99 to buy.
So it is having historic simultaneous release in both living rooms and, come Christmas Day, about 300 independently-owned theaters across the United States. Sony announced the digital release just an hour ahead of time, after CNNMoney and other news organizations began to report on the studio’s plans to distribute “The Interview” through YouTube’s movie rental store. Word spread via social media, and some curious fans started watching — and live-tweeting — the movie right at 1 p.m. Sony’s extraordinary announcement encapsulated days of sometimes desperate negotiations between the studio and a number of potential Internet distribution partners.

Partea interesantă este că filmul a avut ceva probleme cu DRM-ul, aşa încât acesta putea fi descărcat şi distribuit pentru a fi vizualizat de către oricine. Mai mult, link-ul primit de cei care au închiriat sau cumpărat filmul putea fi trimis prin E-mail şi utilizat de către oricine, fără nici o restricţie.

It’s been an interesting day for Kernel, the site powering Sony’s digital rentals of The Interview in the US. Not only did it briefly buckle under the pressure of people hammering its site to watch the movie, but apparently it didn’t do a great job in securing copies of the film, either. Those who spent $5.99 to watch a 48-hour rental of The Interview on their browser could simply share the URL of the film with anyone else. Worse yet, anyone who had access to the link was able to save an unprotected copy locally through a super obvious loophole, something The Verge was able to confirm from different browsers and locations.

Sursa: www.theverge.com

Cei dornici de chilipiruri, au căutat pe Youtube – “the interview full movie” şi au dat peste niste lucruri extrem de interesante. Mai precis peste nişte clipuri goale care aveau în descriere link-uri care duceau spre site-uri îndoielnice. Acolo erau invitaţi să îşi facă un cont free la care să ataşeze datele de pe cardul de credit. Şi s-au găsit numeroşi interesanţi cărora li se părea scump 5,99$ dar nu li s-a părut dubios să dea datele de card unora care erau cel puţin ciudaţi:

Screenshot_2014-12-25-09-48-35

Screenshot_2014-12-25-09-49-42

Screenshot_2014-12-25-09-49-57

Screenshot_2014-12-25-09-50-33

Screenshot_2014-12-25-09-52-22

Screenshot_2014-12-25-09-53-24

Screenshot_2014-12-25-09-54-32

Şi, referitor la atacul nord coreenilor, să fie vorba doar despre o imensă operaţiune de PR şi manipulare organizată la cel mai înalt nivel?

2 comentarii la “The Interview

  1. gbriel a comentat:

    e klar un next level la capitolul PR pentru un film de 2 dolari probabil. Ce vina au ei, sony, ca au incercat?

    Iti place comentariul? Thumb up 0 Thumb down 1

    Răspunde

Ai o altă opinie? O poți scrie aici!