serviciul clienti din container

Miercuri, 29 August 2012 | 13 Comentarii

Serviciul clienţi a rămas, pentru multe companii, singura interfaţă de legătură cu clientul. Spun asta în sensul că nu ai unde să te duci să explici cuiva faţă în faţă dacă ai o problemă. Trebuie să te descurci la telefon. Romtelecom, ca să amintim doar una dintre companii, nu face excepţie.

Nişte băieţi din Belgia s-au gândit să facă o fază unei asemenea companii, pe numele ei Mobistar. Vedeţi mai jos ce a ieşit:

13 comentarii la “serviciul clienti din container

  1. Meşteru` a comentat:

    Apropo de chestia asta…. cretinii de la Orange Shop din Suceava mi-au cerut ieri 10 euro să îmi înlocuiască o cartelă uzată, cartela fiind de prin 2007 şi cei de la servicii clienţi zicându-mi să merg acolo că mi-o schimbă gratuit.

    Iti place comentariul? Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    1. omrau.ro Post author a comentat:

      Cartela defecta se schimba gratuit la abonament (nu stiu la prepay daca este la fel). Daca mergi sa o schimbi fiindca asa vrei tu, te costa!

      Iti place comentariul? Thumb up 0 Thumb down 0

    1. omrau.ro Post author a comentat:

      Nu are nici o treaba magnetizarea (sau altceva legat de campul magnetic) cu cartela SIM. Doar cardurile de plata (cele cu banda magnetica) au probleme cu campul magnetic. Daca este defecta si s-a defectat fara “ajutorul” clientului, sunt obligati sa ti-o inlocuiasca. Tu ai cartela in chirie, ea este proprietatea Orange Romania. Fara ea functionala ei nu-si pot indeplini obligatiile din contract, deci sunt in culpa. Nu trebuia sa platesti!

      Iti place comentariul? Thumb up 0 Thumb down 0

  2. Meşteru` a comentat:

    N-am plătit. mi-au schimbat-o până la urmă …. le-am spus cum stă treaba cu alţi clienţi care le-a schimbat-o gratuit şi îi aduc drept martori şi ne jucăm cu OPC.

    Iti place comentariul? Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    1. Mihaela a comentat:

      Si-acum e totul în ordine?

      Întreb pentru ca mama a avut acum doi ani o problema similara cu o cartela Orange PrePay (din 2006) si i s-a spus acelasi lucru: ca e demagnetizata cartela si ca trebuie schimbata si e de preferat sa-si faca si-un abonament ca-s conditii avantajoase pentru pensionari.

      Noroc ca i s-a întâmplat asta chiar înainte sa merg acasa în concediu. De fapt era telefonul de vina, îi lasasem “caramida” mea antica si de demult Nokia 5110 iar aceasta era pe punctul sa-si dea duhul (pierdea “semnalul” spontan când ti-era lumea mai draga).

      Cumparat cel mai ieftin telefon “la liber” (oricum mult mai scump decât ce gasesti sa cumperi în aceleasi conditii în Belgia), pus cartela “demagnetizata” în el: îsi face treaba si-n ziua de azi!

      Iti place comentariul? Thumb up 0 Thumb down 0

  3. Meşteru` a comentat:

    Da, era cartela de vină, nu mai aveam semnal, am probat cu vreo 3 telefoane şi chestii de genu`. Ăştia de Orange sau din altă parte au nişte reguli acolo ce le învaţă şi când vine omu` îi bagă vrăjeli de genu`, e drept că uneori le nimeresc. Un alt exemplu sunt cei de la Germanos care nici în ziua de azi nu ştiu că acumulatorii Litium Ion nu se mai formatează. Dar ei recomandă promt asta şi ameninţă cu pierderea garanţiei(am un vecin păţit). E mirobolant!

    Iti place comentariul? Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    1. Ionuț a comentat:

      Și cei de la Altex sunt la fel de bătuți în cap. Recomandă aceleași povești cu formatatul acumulatorilor Li-ion. Ba mai mult, spun că „tre’ să scoți bateria din laptop cât timp lucrezi cu el pe birou”.

      Iti place comentariul? Thumb up 0 Thumb down 0

  4. Meşteru` a comentat:

    Dar de unde să ştie ei că de fapt laptopul decuplează acumulatorul când e încărcat. A apărut această chestie şi la telefoanele LG de altfel. Ce să îi faci…

    Iti place comentariul? Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    1. omrau.ro Post author a comentat:

      Nu-l decupleaza, doar opreste incarcarea si mentine o tensiune pe acumulator pentru a evita autodescarcarea.

      Iti place comentariul? Thumb up 0 Thumb down 0

  5. Meşteru` a comentat:

    Am fost azi la Orange Shop Suceava unde tot aşa de cretini au rămăs… Am stat o oră aiurea la coadă să încerc să schimb un sim prepay nefuncţional. Nu au vrut să mi-o schimbe fără bani pe motiv că avea o mică zgârâietură, pe când a tătălui că e din 2006 au schimbat-o şi era şi mai uzată. Mi-au cerut 39 de lei. Evident nu am dat banii ăştia.

    Iti place comentariul? Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    1. omrau.ro Post author a comentat:

      Ti-o schimba gratuit daca este defecta, cel putin la abonament. Evident ca daca ti se strica o data pe saptamana nu ti-o schimba. Nu stiu exact care mai sunt regulile pa prepay, ca nu mai am de cativa ani.

      Iti place comentariul? Thumb up 0 Thumb down 0

  6. Meşteru` a comentat:

    O am de 3 ani şi e prima dată când s-a defectat. Îmi achiziţionez alta şi gata. Au reguli cum că dacă cartela are urme de uzură fizică nu o schimbă, sau dacă nu am încărcat în decurs de un an cu 50 de euro sim-ul…. iar nu mi-o schimbă…. în mod gratuit(la ce prepay mă refer). Nişte hoţi.

    Iti place comentariul? Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Ai o altă opinie? O poți scrie aici!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.