sa educam copiii cu tableta

Sâmbătă, 22 Martie 2014 | 0 Comentarii

Concurenţa pe piaţa serviciilor de comunicaţii dar şi pe cea a dispozitivelor mobile, telefone, tablete, etc. este acerbă. Cu toate că adaosurile comerciale nu sunt exagerate, preţurile sunt mai mari în România ca în SUA din diverse motive, unul dintre ele fiind taxele uriaşe de la noi. Lumea încă nu a învăţat că o tabletă de 400 de lei rămâne una de 400 de lei, indiferent ce promoţie ai prins şi cât de amabilă era vânzătoarea. Speculând lipsa de educaţie a consumatorului, piaţa este invadată de tablete ieftine. Ieftine şi proaste, evident.

Nişte oameni care vând inclusiv tablete, vin pe Facebook cu o reclamă interesantă:

tablete-pentru-educatie

O tendință interesantă este creșterea cererii de pachete cu tablete la prețuri preferențiale, alături de serviciile de date și televiziune, în special în rândul părinților, aceștia achiziționându-le pentru a servi drept un mediu-suport în educația celor mici.

Adică ei ne spun că părinţii vin la magazinele lor şi cer “tablete la preţuri preferenţiale” pentru a le utiliza pentru educaţia copiilor. Ha, ha, ha, ha, …. Hai bă, chiar aşa? Părinţii cumpără tablete copiilor pentru ca aceştia să se joace, iar când îşi cumpără lor ca să se joace, spun că le cumpără pentru copii ca să îi educe. Şi ei de fapt bobinează porno …

Există şi informaţii despre ce vor oamenii de la ţară: ei vor voce şi TV. Dar asta la pachet …

„Referitor la pachetele achiziționate în zonele rurale, sunt preferate în special serviciile de bază de tipul voce sau TV, în timp ce în localitățile urbane predomină cererea pentru abonamente care includ un trafic de date nelimitat, asociate în general cu servicii de voce și televiziune mai complexe”, a adăugat Zoltan Halmai.

Toată “declaraţia” – nu mi-e deloc clar cine l-a întrebat ceva sau în ce context a declarat, o puteţi citi direct la sursă, pe site-ul companiei.

eurogsm-tablete-servicii

De ce am senzaţia că ăştia încearcă să imite timid şi foarte prost ceea ce a făcut Steve Jobs, aproximativ “consumatorul nu ştie ce vrea, e datoria noastră să-i arătăm ceea ce îşi doreşte”? Diferenţa este că ăştia sunt nişte re-vânzători, Jobs a şi produs ceva.

Ai o altă opinie? O poți scrie aici!