publicul tinta al omv

Sâmbătă, 5 Iulie 2014 | 4 Comentarii

Mă duc eu să iau benzină, la OMV şi nu de la Rompetrol, ca de obicei. De ce evit OMV? Pentru că vânzătoarele sunt instruite de un cretin (centralizat, pentru că la orice benzinărie OMV din ţară ai merge, comportamentul e la fel) să facă nişte lucruri complet idioate. Până nu demult clientul era pus să bage cardul în POS, să tasteze suma, să dea OK, să bage PIN, să dea OK, iar la sfârşit să scoată cardul din POS. Acum văd că a rămas doar scosul cardului din POS. Oare cel care a făcut instruirea nu a plătit la rândul lui cu cardul în orice alt magazin? Nu a văzut că nu te pune nimeni să introduci suma? Sau să scoţi tu cardul din POS? Să revenim …

statie-omv

Pun benzină şi mă duc să plătesc. Cu cardul, ca de obicei. Pompa 4, spun şi dau cardul. Femeia de la OMV ezită să introducă în POS bucata de plastic şi începe un dialog:

Vânzătoare: Poate doriţi un croisant, o ciocolăţică, ceva să vă energizeze?
Clientul (eu): Doamnă, pe mine doar sex-ul mă energizează.

Răspunsul nu era pregătit deloc, am răspuns natural, firesc. După o pauză pentru recalibrarea rutinelor software – aşa, vreo 4-5 secunde, vânzătoarea îmi spune: “Înseamnă că nu sunteţi în publicul ţintă al OMV”.

Corect, nu sunt în publicul ţintă al OMV. Ideea e foarte simplă: dacă vreau benzină, mă duc la bezinărie, dacă vreau verdeţuri, mă duc la piaţă, dacă vreau să mănânc, mă duc la restaurant. Dacă vreau sex, mă duc într-un loc unde se oferă aşa ceva.

Nu, nu voi merge niciodată la benzinărie (OMV sau altele) să plătesc facturile la telefon, apă sau curent, să mănânc de prânz, să îmi fac asigurare pentru locuinţă şi multe alte lucruri pe care şi le imaginează cineva dintr-un birou, de la etajul 16, al sediului OMV.

4 comentarii la “publicul tinta al omv

  1. O nevastă oarecare a comentat:

    Ce e şi mai frustrant e faptul că eu am constatat ca nu fac parte nici din publicul ţintă al vreunui supermarket. De regulă, domnisoarele sexi care sunt angajate să promoveye produse(indiferent dacă vor să te convingă să cumperi tampoane, salam sau cremă de epilat) sunt instruite să-l abordeze pe mascul, chiar dacă acesta este la cumpărături împreună cu femela lui. Asta, probabil, pornind de la principiul că el are bani mai mulţi. N-au înţeles, după ataţia ani de când şi în România se discuta despre conceptul de matketing, că la supermarket decizia de cumpărare aparţine nevestei, chiar dacă este vorba despre prezervative.

    Comentariu bun. Thumb up 5 Thumb down 0

    Răspunde
  2. Gicu de la cazane a comentat:

    Se vede ca nu ai prea circulat prin Austria sau alte tari mai spre vest. Acolo cam toate benzinariile sunt integrate in niste complexe multifunctionale care includ restaurant in primul rand, dar si loc de odihna / motel / supermarket pana la banalul fastfood mac serways burger king dar si sexshop sau cinema. Va trebui sa te obisnuiesti ca peste 10 ani nu va mai exista nici la noi benzinarie simpla, ci doar multi functionale de acest gen.

    Iti place comentariul? Thumb up 1 Thumb down 0

    Răspunde
    1. omrau.ro Post author a comentat:

      Ceea ce povestesti tu e valabil pe autostrada, nu in benzinariile din orase, unde farmacia este peste drum de peco, restaurantul civilizat este la 250 de metri si tot asa. Iar integrarea se face invers: apar intai hotelul, motelul sau bordelul, fast-food-ul, cinema-ul si dupa aia vine unul cu pompa de benzina – dar tipul asta de dezvoltare nu e pe autostrada sau in centrul orasului. Se vede ca nu am mers prin vest?

      Iti place comentariul? Thumb up 0 Thumb down 1

Ai o altă opinie? O poți scrie aici!