promovare pe facebook

Vineri, 14 Martie 2014 | 0 Comentarii

Expunerea publică a unei afaceri nu este tocmai cel mai plăcut lucru care se poate întâmpla. Dacă ai o pagină a firmei şi comunicarea este uni-direcţională – respectiv cititorul citeşte ce spui tu dar nu are ocazia să îţi comunice părerea lui, te trezeşti cu topic-uri deschise pe diverse forum-uri unde fiecare spune exact ce îl taie capul. Dacă faci promovare pe Facebook şi alegi să îţi faci şi un profil de Facebook, trebuie să te aştepţi la comentarii care mai de care mai colorate, inclusiv la injurii. Unii nu ştiu decât să înjure, unii sunt puşi de firmele concurente să te înjure, unii sunt într-adevăr clienţi nemulţumiţi. Unii o fac din plictiseală … Un exemplu cu Banca Transilvania:

banca-trasilvania-comentarii-facebook

Momentul campaniei a fost ales bine, pentru că pe televiziuni se vorbeşte mult despre IMM-uri, noul ministru al IMM-urilor (cu ce anume s-ar ocupa ăsta chiar nu am nici cea mai vagă idee) declarând că va susţine micii întreprinzători. Susţinerea se poate face prin legislaţie, legislaţia se face la parlament. În fine, nu asta e ideea.

Revenind la expunerea publică, trebuie ştiut că ea poate fi dăunătoare dacă nu este gestionată corect. Sigur, nu se poate să fie doar comentarii pozitive, dar dacă toate sunt negative, atunci sigur este o problemă – fie cu firma ta, fie cu cel care gestionează campania. Dacă regulile după care joacă concurenţa nu le aplici şi tu, ai pierdut lupta.

Ai o altă opinie? O poți scrie aici!