moare industria on-line ?

Duminică, 18 Martie 2012 | 0 Comentarii

Cel mai mare blogger român în viață a făcut o figură în stilul carateristic. A anunțat pe site că nu va mai scrie nimic, pe motiv că s-a contrat cu cineva care avea și el un blog, din cauză că el – cel mai mare blogger român, a folosit niște cuvinte jignitoare pe site. Totul a pornit de la o reclamă pentru Dacia Duster, asamblată prost. Ăla jignitul a făcut o scrisoare către agenția de publicitate care băga add-uri pe ambele site-uri și le-a transmis că el refuză să fie pus în aceeași oală cu persoane care vorbesc urât pe net. Și uite așa a rămas cel mai mare și mai tare blogger fără reclamă pe site.

Să ne reamintim că, așa cum declara pe propria pagină, reclamele de pe blog erau singura sursă de bani. Deci omul nu avea un job stabil.

Omul le comite de mult. Au semnalat şi alţii derapajele de limbaj. Citiţi aici şi vă lămuriţi ce şi cum.

Bun, așa că ne-am supărat și am anunțat că încercăm să ne găsim o slujbă. S-a dovedit că nu ne-am gasit nimic. Personajul nostru și-a activat un alt domeniu pe care-l deținea și a continuat să scrie. Ce să scrie ? Păi cam la fel, fără substanță, nimicuri neinteresante. Cică se vrea un site gen “știrile zilei”. Doar că sunt știrile zilei precedente și nu știrile zilei curente, din motive evidente: știrile se preiau de pe agenții, televiziuni și din conferințele de presă.

Ce încearcă să facă pare doar o tentativă de a şterge trecutul, trecut plin de invective, limbaj licenţios şi altele asemenea. Să fie o pregătire pentru campania electorală care tocmai stă să înceapă ?

Vodafone recidivează şi cumpără publicitate pe noul site plin de ştiri. Zero ştiri, după cum spune şi numele de domeniu.

Concluzia este că “industria on-line” nu moare și nu se predă – continuă să existe, chiar dacă un pic mai săracă !

Ai o altă opinie? O poți scrie aici!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.