magazinele mic punct ro

Luni, 9 Ianuarie 2012 | 0 Comentarii

Franciza mic.ro, detinuta de Dinu Patriciu, este o idee buna. Simpla si buna: de ce sa se duca gospodina pana in super-market 5 km si sa cumpere de 10 lei portocale, cand poate sa coboare in capot pana la parter si sa cumpere, cu acceasi suma, jumatate din cantitate ? Deci e simplu – castigam din comoditatea oamenilor. Numai ca oamenii sunt un pic mai isteti decat cred patronii si nu prea coboara in slapi sa cumpere la pret dublu si merg in marile centre comerciale.

Lucrurile merg rau cu afacerea, dar sunt persoane din on-line care lauda nevoie-mare business-ul:

mic ro faliment

Apare la cuvinte cheie “faliment”, sa fie un semn ? Postul respectiv al “industriasului” on-line de mai sus vine dupa ce ne anunta, nu cu mult timp in urma, ca afacerea merge struna si prostii nu inteleg nimic din ce inseamna afacerile adevarate:

mic punct ro merge bine si prostii nu pricep

Capital ne anunta ca lucrurile stau exact asa cum se vede si in vitrine, adica rau:

mic punct ro capital faliment

Oricat de simplu si neinformat a-i fi, pricepi ca la vanzarea cu amanuntul la coltul blocului preturile sunt mai mari din niste motive extrem de simple: aprovizionarea se face tot din super-market-uri (Metro, Selgros, etc.) la care se adauga salarii, chirii, amenzi, taxe, impozite, spagi, etc. Toate astea duc la un pret mai mare al produsului, nu la unul mai mic. Chiar daca magazinul se numeste, psihologic, mic.ro.

Ai o altă opinie? O poți scrie aici!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.