loializare clienţi telekom

Marţi, 16 Septembrie 2014 | 4 Comentarii

Sunt client Romtelecom vechi, adică de prin 1995. Acum sunt forţat să fiu client Telekom România. În contul de client, nemţii au băgat o ofertă de loializare: “Conform istoricului tău, îţi recomandăm următoarele pachete de abonamente şi opţiuni” care arată aşa:

loialitate-telekom

Sigur, arată doar atunci când nu le pică site-ul. Ofera conţine fix aceleaşi opţiuni pe care le am acum, cu diferenţa că acum plătesc 50 de RON pe lună. După părerea lor ar trebui să trec pe o opţiune dedicată clienţilor loiali şi să plătesc mai mult, adică vreo 63 de RON pe lună.

facturi-romtelecom

Nu vreţi voi să vă duceţi undeva cu loializarea voastră cu tot? Şi ce naiba înseamnă conţinut liniar? Aveţi în ofertă şi conţinut neliniar?

Romtelecom îşi mai revenise cât de cât, după imaginea extrem de proastă cu care venea după 89. Au avut probleme tehnice, facturile erau încărcate aiurea, se auzea prost, instalarea postului telefonic se făcea după 5 ani, etc. Acum intraseră cu fibră optică în oraşele mari, ADSL-ul funcţiona destul de decent – chiar dacă la nişte viteze din deceniul trecut. Preţurile erau şi ele cum erau, nici mici dar nici mari, potrivite pentru o ţară localizată nasol. Până să apară Digi, lucrurile erau într-o relativă normalitate. Dar ofertele extrem de interesante şi mai ales calitatea conexiunii la Internet prin fibră optică au lăsat concurenţa cu gura căscată. Pe cei cu telefonia mobilă i-a obligat să reducă din preţuri, şi să ofere clienţilor loiali oferte mult mai bune. Tu ştiind toate astea, Deutsche Telekom Germania, vii şi te bagi prima dată pe scumpiri şi pe prostit fraierii? Cred că e o idee extrem de proastră care va alunga şi clienţii care mai sperau ceva.

Şi uite aşa va dispărea telefonia fixă din România.

4 comentarii la “loializare clienţi telekom

  1. Gicu de la cazane a comentat:

    In Germania sunt lideri pe piata, indiferent cati furnizori de telefonie IP apar peste noapte. Cred ca atu-ul lor este calitatea. Dau un exemplu: la noi la firma s-au gandit unii mai destepti decat mine sa scimbe fluxurile de Romtelecom cu niste fluxuri ale lui “Nea Gheorge furnizor de IP Telephony”. Treaba a inceput sa mearga prost, nu ne mai intelegeam cu clientii, picau liniile, etc. Asa ca am ajuns inapoi la Romtelecom in nici 2 saptamani 🙂 De atunci totul se aude “Crystal Clear”.

    Iti place comentariul? Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  2. traian a comentat:

    am si eu o nelamurire cu felul in care fac fidelizarile cei de la telekom,imi expira abonamentul intr-o luna si am zis sa merg la ei sa vad ce oferta imi fac pentru reinnoirea contractului,si surpriza!! am constatat ca la prelungirea contractului achizitionarea unui aparat dorit ma costa cu mult mai mult decat daca mi-as face un nou contract,unde e fidelizarea mai ales ca in contul de client imi mai si specifica ca am o reducere de 650 ron la achizitionarea unui aparat in cazul reinnoirii contractului,o companie de tot rahatul.

    Iti place comentariul? Thumb up 1 Thumb down 0

    Răspunde
    1. omrau.ro Post author a comentat:

      La fidelizare e mai scump decat daca reziliezi si faci un abonament nou. Singura problema e ca pierzi numarul de telefon avut anterior. Daca nu te deranjeaza ceea ce ai, nu te obliga nimeni sa schimbi nimic – mergi asa in continunare.

      Iti place comentariul? Thumb up 0 Thumb down 0

Ai o altă opinie? O poți scrie aici!