inginerul de la marketing

Luni, 22 Octombrie 2012 | 0 Comentarii

Se dă o firmă isteaţă, care face produse interesante. Chiar foarte interesante. Firma este asta. Ca orice firmă serioasă, trebuie să ai şi un magazin on-line. În magazinul on-line produsul are o descriere, primită de obicei de la cei de la Tehnic şi procesată de inginerul de marketing, care la rândul lui o pune direct pe net sau o transmite unui webadmin. Povestea e simplă. Ce te faci însă dacă inginerul de marketing nu se descurcă cu informaţia primită de la Tehnic şi pune pe net o informaţie care nu este destinată publicului?

mindwave_marketing_fraieri

Deci produsul are un conector USB, conector prin care se face încărcarea acumulatorului şi conectarea la PC. Conectorul respectiv este făcut într-un mare fel şi ţine numai 5.000 de băgări/scoateri. Dar fraierul care dă banii pe produs nu trebuie să ştie acest mic detaliu.

Simpatic sau cum?

Ai o altă opinie? O poți scrie aici!