german engineering at its best

Marţi, 22 Septembrie 2015 | 7 Comentarii

Reclama e faină:

German engineering e o chestie foarte tare:

german-engineering-volkswagen

Problema apare când fraudezi la scară internaţională şi apoi declari senin: “(Volkswagen) totally screwed up as emissions rigging scandal spreads”. Cumva te deranjează scandalul:

Cică “this kind of behaviour is inconsistent with our core values”. Du-te bă … adică ai fentat din 2008 până în 2015, conştient, la 11 milioane de maşini şi cică nu vă stă în fire. Ai o oglindă în casă?

7 comentarii la “german engineering at its best

  1. shareban a comentat:

    Mie nu mi se pare ca au gresit ceva. La urma urmei emisiile trebuiau sa intre in standard pe bancul de proba in anumite conditii, si ei s-au conformat. Normal ca daca mergi la deal si apesi pedala pana in fund emite altfel. Logic?

    Iti place comentariul? Thumb up 1 Thumb down 0

    Răspunde
    1. omrau.ro Post author a comentat:

      Tie nu ti se pare, singura problema e ca au recunoscut ca au trisat. Doar la 11 milioane de masini vandute in SUA. Intial au spus ca doar la 482.000, ulterior s-au razgandit si au iesit 11.000.000. Ai fost vreodata la RAR cu o masina Diesel sa vezi cum se face testul de emisii?

      Iti place comentariul? Thumb up 0 Thumb down 0

  2. shareban a comentat:

    n-am diesel si nici nu voi avea vreodata. voi alegeti ce vreti, e ca bulgaroaicele de 500 euro bucata, single use only.

    Iti place comentariul? Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    1. omrau.ro Post author a comentat:

      Te poti duce la RAR sa casti gura. Si cand intra un Diesel la testarea de emisii vezi si tu cum se face – te lamuresti ca afirmatia din primul tau comentariu e falsa.

      Iti place comentariul? Thumb up 0 Thumb down 0

    2. mihaibadea1969 a comentat:

      De ce, cum se face testul? Eu am diesel, si daca urc valea prahovei vad in oglinda retrovizoare fum negru. Dar testul la ITP il trece de fiecare data, nu are nici o problema masina!

      Iti place comentariul? Thumb up 0 Thumb down 0

    3. omrau.ro Post author a comentat:

      Se vede ca nu ai fost la RAR niciodata, macar nu mai povesti la nimeni. La peste 4000 de rpm cum testeaza motorul, iese un fum la fel ca la deal. Doar ca la RAR ai la esapament un soi de aspirator si nu iese fumul in hala.

      Iti place comentariul? Thumb up 0 Thumb down 0

    4. gabi2008 a comentat:

      Daca bine retin la RAR cand il tureaza nea Gicu de la bancul de proba la 4000, motorul nu e in sarcina. Dar s-ar dori un test real care sa simuleze si sarcina, ar trebui sa incline masina la 10…20grade si sa-i puna o sina sau ceva pe roti care sa simuleze ca “trage la deal”. Dar evident nu se face asta.

      Iti place comentariul? Thumb up 0 Thumb down 0

Ai o altă opinie? O poți scrie aici!