emag cel mai tare in online

Sâmbătă, 10 Martie 2012 | 10 Comentarii

Cel mai tare magazin din on-line-ul din România a raportat un profit operaţional, în 2011, de 3 milioane de Euro. Asta se întâmplă la o cifră de afaceri de 145 de milioane de Euro. Aţi ghicit, este vorba despre emag.ro.

Un calcul rapid ne duce la un procent de 2 % (doi la sută). Personal mi se pare extrem de puţin, infim chiar. Dacă studiaţi preţurile de la Emag si la concurenţă (cea care nu a fost încă înghiţită), veţi observa că la Emag ele sunt cu cel puţin 20-25% mai mari.

Poate cineva să explice ?

10 comentarii la “emag cel mai tare in online

  1. Alex a comentat:

    O posibila explicatie ar fi urmatoarea: sunt foarte bine promovati cei de la emag si sunt de ceva timp pe piata. Daca nu ma insel chiar ei au fost primii de pe la noi cu servicii online

    Iti place comentariul? Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    1. omrau.ro Post author a comentat:

      Nu, nu au fost primii. Dcshop a existat inaintea lor, eshop.ro erau prin anul 2000 si probabil ca au mai fost si altii inainte.

      Iti place comentariul? Thumb up 1 Thumb down 0

  2. Robert a comentat:

    Consider ca Alex are dreptate, chiar sunt foarte bine promovati (Emag-ul), foarte multa lume considera ca Emag are preturi mici in comparatie cu concurenta dar nu trebuie sa uitam ca Emag si Flanco sunt detinute de Asesoft (* Link removed *) acestia fiind cei mai mari distribuitori de produse IT , audio video, din Romania catre reselleri , ceea ce face ca Emag sa isi permita sa reduca un pret destul de mult fiind in aceeasi “oala” cu distribuitorul, dar asta doar in cazul produselor IT, audio video pentru ca din ce am vazut pe site-ul lor (* Link removed *) in gama de electrocasnice au doar 2 branduri Heinner si Zelmer. Am mentionat chestia cu distribuitorul pentru ca multa lume nu stie ca promotiile , ofertele care le tot vedem noi la reselleri (emag, flanco, altex mediagalaxy , domo etc…) sunt facute (hotarate) in mare parte de distribuitori, resellerii avand rol doar de a vinde produsul mai departe catre consumatori pentru un procent. 2011 a fost un an mult mai bun decat decat cei precedenti pentru majoritatea resellerilor, iar cat despre emag chiar daca profitul este mic la o cifra de afaceri asa de mare totusi cifra de afaceri este mare iar in ziua de azi daca ai rulaj la bani supravietuiesti.

    Iti place comentariul? Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    1. omrau.ro Post author a comentat:

      “Foarte multa lume considera ca …” – Tu te auzi vorbind ? Nu e mai simplu sa faci cateva vizite la magazine on-line si sa compari singurel preturile la exact aceleasi produse ? Fa o proba, ai sa ramai uimit. Ce considera unii si altii nu cred ca e relevant, mult mai importante sunt realitatile si nu inchipuirile unora si ale altora.

      Iti place comentariul? Thumb up 0 Thumb down 0

    1. omrau.ro Post author a comentat:

      La firme care trimit mii de colete pe luna, preturile sunt cu totul altele decat platesc eu cand ii trimit lui mamaie o carte cu retete cu fructe de mare. La o firma cu un numar mare de comenzi, costul transportului este mai mic, asa incat pretul final ar trebui sa fie mai mic decat la o firma mai mica. Chiar si la firmele mici, la comenzi mai mari (1000 RON de exemplu), clientul nu plateste transportul.

      Iti place comentariul? Thumb up 0 Thumb down 0

  3. radu nistoran a comentat:

    3 mil eur este un profit urias in vremurile astea, bravo cui poate sa-l faca. Poate ne spui si la ce te raportezi cand faci afirmatiile de mai sus. Retailerii offline care au adaosuri duble fata de eMag abia se zbat sa iasa pe ZERO. Crezi ca poti trage o concluzie despre profit doar comparand preturile? La costuri nu te gandesti?

    Ia da un ochi pe aici: http://www.doingbusiness.ro/financiar/raport/929402/domo/

    Cum e cu profitul mare/mic/minus?

    Iti place comentariul? Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Ai o altă opinie? O poți scrie aici!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.