cum faci reclamă – 3

Joi, 12 Decembrie 2013 | 2 Comentarii

Scriam ieri despre nişte lucruri evidente, de care nu se prind tocmai cei care învaţă pe alţii cum să facă, inclusiv reclamă. Facebook este cel mai periculos mediu în care poţi fi prezent, din cauză că nu poţi controla absolut nimic. Dar ce te faci când tu eşti semianalfabet ai învăţat puţin, ai o afacere – Japan Stone Spa, şi vrei să o promovezi pe Facebook? Fiindcă îmi vine greu să cred că o firmă SEO, SEM sau cum vreţi voi, poate produce aşa un text, într-un post plătit:

reclama-japan-stone-spa-gramatica

Nu mai vorbesc despre target-are, pentru că firma cu pietre este în Bucureşti şi eu locuiesc la 12 ore de mers cu trenul. Simpatici.

Asta cu greşelile în textul reclamei, îmi spunea cineva din branşă, se mai poartă. De genul reclama negativă tot reclamă e. Oricum, cine reuşeşte să identifice câte greşeli sunt în text primeşte un om de zăpadă, cu livrare în 24 de ore.

2 comentarii la “cum faci reclamă – 3

  1. gabi a comentat:

    astfel de practici “gresite” chiar exista; prinde la oricine deoarece te fac sa te crezi destept si automat citesti mai departe sa mai gasesti (ca un sudoku modern)… 🙂 a aparut reklama si pe om-rau, deci scop atins…

    Iti place comentariul? Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    1. omrau.ro Post author a comentat:

      In cazul asta chiar cred ca e vorba despre stiinta de carte, mai precis despre lipsa ei.

      Iti place comentariul? Thumb up 2 Thumb down 0

Ai o altă opinie? O poți scrie aici!