cum faci reclamă – 2

Miercuri, 11 Decembrie 2013 | 2 Comentarii

Astăzi s-au încheiat Business Days Bucureşti 2013. Am urmărit cât am putut transmisiunea în direct din sala de plen. Au fost vorbitori interesanţi, alţii mai puţin. Unii au chiar şi premiu, dar mă întristează că cel care a luat face parte din categoria celor care încearcă să te convingă că eşti deştept, chiar dacă e evident că tu eşti prost grămadă.

Mă uitam la reclamele puse în spatele vorbitorilor. E bine că sunt reclame, dar trebuie gândit că cei care sunt acolo sunt doar oameni de afaceri, manageri, oameni de marketing, specialişti în PR, publicitate, resurse umane, etc. Şi reclamele au fost cel puţin aprobate de unii dintre ei.

Uitându-mă la panouri, am recunoscut din prima Vodafone, Petrom, AON, IBM şi … cam atât. Cu indulgenţă te prinzi de MedLife. Restul sunt puse de pomană:

reclame-business-days-bucuresti-2013

E mare lucru să te pricepi la ceva, chiar dacă asta înseamnă un lucru mărunt, aşa cum este un afiş publicitar, o reclamă. Unii dintre vorbitori au ce căuta acolo, alţii sunt degeaba, pentru că nu făcut nimic la viaţa lor.

Mi-a plăcut Marius Ghenea, care l-a împuns un pic pe Ionuţ, cel cu maşina autonomă. A subliniat că acesta nu a inventat nimic, ca să fie clar pentru toată lumea că maşini autonome s-au construit demult. Şi că ideea de maşină autonomă ieftină nu e ceva spectaculos, pentru că şi cei care le fac scumpe nu le fac aşa doar de dragul de a le face scumpe, ci pentru că tehnologia utilizată este scumpă. Bravo!

La conferinţă au fost şi alţi oameni interesanţi, printre care şi Florentin Banu. Din păcate nu a spus nimic interesant de data asta.

Dacă aveţi nervi, puteţi urmări o persoană foarte simpatică, care dă încredere – înregistrarea e din 2013. Totul e după principiul “Tu eşti deştept, dar nu îţi dai seama. Mă plăteşti pe mine să îţi spun că eşti deştept şi aşa îţi merg afacerile mai bine.”

Ceva mă face să cred că Marius Ghenea, cel pomenit anterior, nu o simpatizează prea tare pe Diana Vitan … că aşa o cheamă pe vorbitoare. Mărturisesc că reuşesc să o urmăresc mai mult de câteva minute.

Mă frapează numărul enorm de oameni dispuşi să plătească ca să asculte oameni care nu au făcut nimic la viaţa lor şi care dau sfaturi. Ceva se întâmplă şi nu reuşesc să desluşesc.

2 comentarii la “cum faci reclamă – 2

Ai o altă opinie? O poți scrie aici!