cum faci reclama – 1

Miercuri, 11 Aprilie 2012 | 0 Comentarii

Rețelele de socializare și Google adună mare parte din banii din publicitatea on-line. Este foarte bine să-ți faci reclamă on-line, singura chestiune care poate deveni deranjantă este asocierea reclamei tale cu niște lucruri negative. Dacă alături de reclama ta apare reclama unor țepari, este puțin probabil că impactul va fi cel scontant. Să privind exemplul de mai jos, prezent pe Facebook:

reclame_facebook_teapa_economizor

Remarcați ceva în neregulă ? Vă mai aduceți aminte de economizor ? Am explicat într-un articol precedent ce și cum e cu el. Ia priviți mai cu atenție:

reclama_economizor_facebook

Ce te-ar putea determina pe tine firmă serioasă de tipul Heineken, eMag, Mitsubishi, etc. să îți asociezi imaginea mărcii cu niște țepari ? E foame mare de clienți, dar sunt extrem de sceptic asupra impactului. Sigur, pe net circulă o gramadă de lume, dar totuși parcă ar fi necesară o atenție mai mare unde plătim reclama on-line.

Ai o altă opinie? O poți scrie aici!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.