clientul de la banca transilvania

Miercuri, 3 Mai 2017 | 0 Comentarii

Am avut o problemă simplă, la Banca Transilvania: să pun o rudă imputenicit pe conturile mele. Respectiva persoană este client BT, deci singurul document care trebuia prezentat era copia după cartea de identitate. Coadă ca la întreprinderile socialiste, ca la ghişele ANAF, ca la primărie la taxe şi impozite, ca la buletine.

– Bună ziua, aş vrea ca această persoană să fie împuternicită pe toate conturile mele. Am adus copia dupa cartea de identitate.
– Bună ziua, buletinul dumneavastră vă rog. A, dar v-aţi schimbat buletinul şi trebuie să vă actualizez datele din sistem.
– Nici o problemă, vă rog.

Completează de zor, greşeşte mult, şterge şi introduce iaraşi. Vreo 5 minute.

– Ce profesie aveţi?
– Inginer.
– Unde lucraţi?
– De ce vă interesează asta?
– Aşa mă întreabă aplicaţia.
– Nu vă pot spune, e confidenţial.

Doamna face o faţă mirată.

– Cum să mă întrebaţi unde lucrez din moment ce am contul de salariu la dumneavoastră la bancă şi salariul îmi intră lună de lună. Uitaţi-vă de unde vine salariul şi aveţi angajatorul.
– Na, aşa îmi cere aplicaţia. O adresă de E-mail aveţi?
– Sigur, este aceeaşi adresă pe care îmi trimiteţi lună de lună extrasul de cont de la cardul Mastercard.
– Aici nu scrie nimic.
– Eu nu ştiu ce scrie, ce bază de date aveţi, dar vă arăt mesajele trimise de BT, în fiecare lună, pe adresa mea de E-mail.

Nu e mulţumită de răspuns. Renunţă la angajator şi la E-mail.

– În fine, haideţi să semnaţi documentele.

Plusez:

– Ştiu că se poate ca persoana împuternicită să aibă acces cu BT24 şi la conturile mele. E adevărat? (scrie pe site, deci se poate)
– Sigur. Doriţi să facem?
– Da, dacă nu durează prea mult. (se apropia ora închiderii şi mă gândeam că le aşteaptă şi pe ele copiii şi vreun soţ, ceva, acasă)

Ei, aici începe aventura. A tot tastat acolo (aplicaţia pare făcută în engleză că întreba colega de lângă – ce părea un soi de şefă – ce şi cum să introducă). Se ridică şefa şi vine la calculatorul unde mă precesa pe mine. Dă de mouse de câteva ori, grupuri, admin, drepturi, etc. – nu reuşeşte. Vine şi un coleg care tocmai făcea casa, şi se bagă şi el în seamă. Doamna şefă se duce la calculatorul ei şi intră în acelaşi loc cu colega. Nici un rezultat. Se adună toţi trei, îşi dau cu părerea, fără rezultat. Nu merge şi gata.

Verdict final, după 20 de minute: “A dat decline, ai văzut şi tu”.

Şefa ia o agendă/carte şi zice că sună la BT24 la Cluj, să întrebe cum se face. Zic să lase aşa, că nu mai contează. Revin eu în câteva zile, cu promisiunea că ele se interesează cum anume se face şi mă rezolvă.

Greu şi parcă o iau şi băncile pe drumul pe care au pornit majoritatea afacerilor private, în topul nesimţirii conducând detaşat Eoff Energie România, care are un singur punct de relaţii cu clienţii în fiecare judeţ, astfel încât oamenii sunt nevoiţi să vină şi peste 200 de km ca să rezolve o problemă care nu merge prin telefon.

banca-transilvania-suceava

Ai o altă opinie? O poți scrie aici!