cine e în spatele tocmai.ro

Luni, 11 Noiembrie 2013 | 4 Comentarii

Trebuie să recunosc că foarte rar o reclamă ajunge să nu mă enerveze. Reclamele la tocmai.ro m-au surprins în mod plăcut. Unele chiar sunt interesante, au miez.

Reclama agresivă pe toate mijloacele media, inclusiv prin publicitate plătită pe mobil (cel puţin pe Android, oricine a văzut bannerul tocmai.ro), m-a determinat să văd ce, sau mai precis cine se este în spatele tocmai.ro. La rotld, domeniul figurează pe o firmă din Sibiu:

tocmai-ro-rotld

Pe site, în partea de jos, sunt trecute link-uri către mai multe site-uri similare:

tocmai-ro-alte-siteuri

Pe unul dintre ele, cel din .ph (Filipine), la “About us”, scrie aşa:

tocmai-ro-filipine

adică “AyosDito.ph is developed for Pinoys by Pinoys from 701 Search, Inc. It.s a joint venture between Singapore Press Holdings Limited and Schibsted ASA.” şi respectiv “Schibsted Classified Media (SCM), Schibsted ASA is currently the biggest online classified advertising company in Europe. It has activities in mature markets such as Belgium, France, Spain and Sweden, as well as growth markets like Asia, Eastern Europe and Latin America.”

Deci partea comună a celor două site-uri, este Schibsted Classified Media (SCM):

tocmai-ro-actionari

o firmă cu sediul în Norvegia:

tocmai-ro-contact-actionari-schibsted-norvegia

Şi uite aşa, încetul cu încetul, okazii.ro – site-ul care a fost o lungă perioadă de timp miezul comerţului on-line (dar şi al unor ţepe cu carămizi, pietre sau cartofi în loc de telefoane mobile), va dispărea.

Câţi bani s-au băgat în tocmai.ro?

tocmai-ro-reclama-peste-reclama

Pentru că s-au băgat atâţia bani, încât dacă vrei să vezi clipul cu reclama pe Youtube, ţi se serveşte înainte tot o reclamă cu tocmai.ro.

4 comentarii la “cine e în spatele tocmai.ro

  1. Adrian a comentat:

    Foarte tare faza cu reclama dinaintea reclamei. Probabil baza zeci de mii pe luna doar in reclama online. Pana la urma asa se lanseaza agresiv un site. Oamenii clar se pricep.

    Comentariu votat. Thumb up 4 Thumb down 2

    Răspunde
  2. Sorin Chihaia a comentat:

    Tocmai.ro e o mare harababura, nici nu se compara cu okazii.ro plus sa nu uitam de mercador. Pe okazii sunt utilizatori ce deja au o vechime si numeroase calificative, cumva stii de la cine cumperi si poti garanta pentru produsul ales. Iar publicitatea asta agresiva ce o fac ei, o poate face oricine care are o tona de bani. Reclama cu VARU’ nu e originală, e inspirata din filmul Pulp Fiction, VARU fiind The Wolf. Destul de greu sa dispara okazii, cumparatorii care au ceva experienta cu okazii cu siguranta nu se vor muta pe tocmai.

    Comentariu bun. Thumb up 6 Thumb down 2

    Răspunde
    1. Admin a comentat:

      Nu cred ca e chiar asa. Daca okazii.ro nu baga bani in promovare si nu aduc nimic in plus fata de tocmai sau olx, nu cred ca vor rezista pe piata. Sunt o gramada de site-uri care au disparut pentru ca nu au stiut sa se promoveze si sa aduca si ceva nou.

      Iti place comentariul? Thumb up 0 Thumb down 1

Ai o altă opinie? O poți scrie aici!