care e treaba cu bartos şi smiley

Sâmbătă, 6 Septembrie 2014 | 0 Comentarii

Romtelecom şi Cosmote s-au unit în ceea ce se numeşte Telekom România. Adică “telekom ro” – sună nemţeşte. Spuneam că băgatul ăsta de mov pe gât, cu noua aplicaţie fanmagenta, posturi plătite pe la diverşi derutaţi atehnici, nu prea ajută la public. Cel puţin nu la publicul ţintă al lor.

Au făcut ceva mişcări şi pe Facebook, şi de pe pagina Romtelecom ajungi pe telekom.ro. Nu e rău, problema e că cel care se ocupă de online e plătit prea puţin sau e pur şi simplu prost. Vă rugăm clarificaţi?

comunicare-social-media-romtelecom-cosmote-telekom

Adică întrebă un nefericit ce treabă au cei doi prezentatori PRO-TV cu campania ta, şi tu te faci că nu pricepi. Îţi explică ei imediat cum stau lucrurile.

E greu pe net, e greu pe Facebook, şi dacă te-ai băgat în treaba asta ai nevoie de profesionişti. Plus că doar schimbarea numelui unei companii (mă rog, unirea a două companii sub acelaşi nume) nu ajută la nimic. Trebuie să adaugi informaţii despre cum va sta treaba cu abonamentele, ce vor face clienţii actuali, etc.

Eu cred că trebuia mai întâi lămurită partea tehnică, şi oferite informaţiile astea pe site. Abia după aceea te spărgeai în figuri cu concerte la Berlin.

Până la urmă, care e treaba cu Bartoş şi Smiley?

Ai o altă opinie? O poți scrie aici!